Poštovné, Doprava, Platba

 

Informace o přepravě

V našem internetovém obchodě účtujeme dopravné vzhledem k celkové hmotnosti objednaného zboží. Výslednou cenu dopravy uvidíte po vložení do nákupního košíku.  Položky označené jako doprava zdarma jsou dodávány bez nákladů na dopravu -  je účtována pouze hodnota zboží.

Pro přepravu využíváme služeb společnosti   

   

 

 

Doručení je zpravidla následující pracovní den po odeslání. V den doručení obdržíte informativní SMS od společnosti Toptrans a PPL s upřesněním dodání a kontaktem na řidiče. Pokud se Vám termín nehodí, můžete si s ním domluvit jiný.

 

 

Balík PPL:

Společnost PPL vám dopraví balíky do hmotnosti  30 kg. Standardní čas doručení je následující pracovní den po odeslání zboží.

Příjemci zásilky je zaslána SMS zpráva s informací o odesílateli, o čísle zásilky a dobírkové částce. Průběh přepravy vaší zásilky je možné sledovat na internetu, viz tento odkaz

 

 

Balík Toptrans:

Společnost Toptrans vám doveze zboží malých i velkých rozměrů a to až na místo určení každý všední den 8.00–18.00. Možné je i sobotní (příplatkové doručení).

Příjemci zásilky je zaslána SMS zpráva s informací o odesílateli, o čísle zásilky a dobírkové částce. Průběh přepravy vaší zásilky je možné sledovat na internetu, viz tento odkaz

 

 

Balík Zásilkovna :

Jedná se o zásilky menších rozměrů a váhy. Zasílání je možné na výdejní místa, ale také přímo na adresu zákazníka.

Příjemci zásilky je zaslána SMS zpráva ohledně možnosti doručení/vyzvednutí zboží.

 

 

Převzetí zásilky:

 

Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí od řidiče přepravní společnosti. V případě zjištění jakéhokoliv porušeného nebo poškozeného obalu, doporučujeme zásilku nepřebírat, popřípadě sepsat přímo s řidičem přepravní společnosti na místě zápis o škodě. V případě jakýchkoli pochybností o stavu zásilky (u zboží křehké povahy vždy) doporučujeme s řidičem rozbalit a zkontrolovat zboží za jeho přítomnosti.

Je též možné převzetí zboží s výhradou, pokud z nějakého důvodu není možné rozbalení a překontrolování obsahu balíku.

U zboží velmi křehké povahy (např. infrazářiče, náhradní skleněné trubice k infrazářičům atd.), doporučujeme balík vždy za přítomnosti řidiče rozbalit a zkontrolovat jeho obsah. Neboť u tohoto sortimentu nemusí balík vždy jevit známky vnějšího poškození, aniž by nedošlo k rozbití velmi křehkého zboží uvnitř. Toto zboží doporučujeme vždy přebírat s výhradou. 

 

Zjistí-li se poškození zásilky i přes výše uvedené až po odjezdu řidiče, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601

PPL: oznamte do 3 pracovního dne na email reklamace@ppl.cz.

 

 

Informace o platbě:

 

V našem eshopu jsou možné následující způsoby platby :

- na dobírku při převzetí zboží

- hotově při osobním odběru

- převodem předem na náš účet

 

- platba kartou      

 

 

 

Platby kartou:

  1. Platba kartou je nejpoužívanější platební metodou. Platební brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro a také platby Apple Pay a Google Pay, při nichž zákazník platí kartou uloženou v Peněžence Apple/Google. 

    Platební brána Comgate také poskytuje funkce opakované platbypředautorizace a  zapamatování karty spojené s platbou kartou. 

 Více informací se dozvíte zde

Průběh platby

  1. Plátce v prostředí platební brány na mobilním telefonu vybere platbu bankovním převodem nebo pomocí QR kódu a následně svou banku.
  2. V dalším kroku plátce zvolí možnost Zaplatit v mobilní aplikaci, zobrazí se instrukce k tomu, aby v systémové liště vybral aplikaci mobilního bankovnictví.
  3. Otevře se aplikace mobilního bankovnictví, plátce se do ní přihlásí obvyklým způsobem (např. pomocí biometrického ověření).
  4. V mobilní aplikaci plátce potvrdí předvyplněný příkaz k úhradě.

     

    • kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s. včetně telefonního čísla a e-mailové adresy pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
    Comgate, a.s.
    Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
    E-mail: platby-podpora@comgate.cz
    Tel: +420 228 224 267
Nastavení Cookies
Cookies

Naše webové stránky používají soubory cookies, které nám pomáhají s jejich vylepšováním a správným fungováním. Abychom cookies mohli používat, je potřeba vaše povolení. Kliknutím na tlačítko "OK, souhlasím" udělujete tento souhlas. Své preference můžete kdykoliv individuálně změnit v Nastavení. Děkujeme a přejeme příjemný nákup.

Nastavení OK, souhlasím
×
Nastavení souborů cookies

Cookies jsou malé soubory, které webové stránky (i ty naše) ukládají ve Vašem webovém prohlížeči. Obsahy těchto souborů jsou vyměňovány mezi Vaším prohlížečem a našimi servery, případně se servery našich partnerů. Některé cookies potřebujeme, abychom webová stránka mohla správně fungovat, některé potřebujeme k marketingové a statistické analytice. Zde si můžete nastavit, které cookies budeme moci používat.

Nezbytné cookies
Nezbytné cookies
Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.
Ovlivňuje funkce:
  • Konfigurační cookies
Analytické cookies
Vypnuto Zapnuto
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Analytics - analytická návštěvnost
Personalizované cookies
Vypnuto Zapnuto
Personalizované cookies
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám. 
Marketingové cookies
Vypnuto Zapnuto
Marketingové cookies
Marketingové (reklamní) cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Ovlivňuje funkce:
  • Google Ads

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.