Poštovné, Doprava, Platba
Informace o přepravě
V našem internetovém obchodě účtujeme dopravné vzhledem k celkové hmotnosti objednaného zboží. Výslednou cenu dopravy uvidíte po vložení do nákupního košíku. Položky označené jako doprava zdarma jsou dodávány bez nákladů na dopravu - je účtována pouze hodnota zboží.
Pro přepravu využíváme služeb společnosti
Doručení je zpravidla následující pracovní den po odeslání. V den doručení obdržíte informativní SMS od společnosti Toptrans a PPL s upřesněním dodání a kontaktem na řidiče. Pokud se Vám termín nehodí, můžete si s ním domluvit jiný.
Balík PPL:
Společnost PPL vám dopraví balíky do hmotnosti 30 kg. Standardní čas doručení je následující pracovní den po odeslání zboží.
Příjemci zásilky je zaslána SMS zpráva s informací o odesílateli, o čísle zásilky a dobírkové částce. Průběh přepravy vaší zásilky je možné sledovat na internetu, viz tento odkaz
Balík Toptrans:
Společnost Toptrans vám doveze zboží malých i velkých rozměrů a to až na místo určení každý všední den 8.00–18.00. Možné je i sobotní (příplatkové doručení).
Příjemci zásilky je zaslána SMS zpráva s informací o odesílateli, o čísle zásilky a dobírkové částce. Průběh přepravy vaší zásilky je možné sledovat na internetu, viz tento odkaz
Balík Zásilkovna :
Jedná se o zásilky menších rozměrů a váhy. Zasílání je možné na výdejní místa, ale také přímo na adresu zákazníka.
Příjemci zásilky je zaslána SMS zpráva ohledně možnosti doručení/vyzvednutí zboží.
Převzetí zásilky:
Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí od řidiče přepravní společnosti. V případě zjištění jakéhokoliv porušeného nebo poškozeného obalu, doporučujeme zásilku nepřebírat, popřípadě sepsat přímo s řidičem přepravní společnosti na místě zápis o škodě. V případě jakýchkoli pochybností o stavu zásilky (u zboží křehké povahy vždy) doporučujeme s řidičem rozbalit a zkontrolovat zboží za jeho přítomnosti.
Je též možné převzetí zboží s výhradou, pokud z nějakého důvodu není možné rozbalení a překontrolování obsahu balíku.
U zboží velmi křehké povahy (např. infrazářiče, náhradní skleněné trubice k infrazářičům atd.), doporučujeme balík vždy za přítomnosti řidiče rozbalit a zkontrolovat jeho obsah. Neboť u tohoto sortimentu nemusí balík vždy jevit známky vnějšího poškození, aniž by nedošlo k rozbití velmi křehkého zboží uvnitř. Toto zboží doporučujeme vždy přebírat s výhradou.
Zjistí-li se poškození zásilky i přes výše uvedené až po odjezdu řidiče, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601
PPL: oznamte do 3 pracovního dne na email reklamace@ppl.cz.
Informace o platbě:
V našem eshopu jsou možné následující způsoby platby :
- na dobírku při převzetí zboží
- hotově při osobním odběru
- převodem předem na náš účet
- platba kartou
Platby kartou:
Jedná se o velmi pohodlný a komfortní druh platby. Po vytvoření objednávky a zvolení tohoto způsobu platby, budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky
kde zadáte všechny potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě. Zboží skladem poté odesíláme nejpozději následující pracovní den. Naši zaměstnanci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky. Více informací se dozvíte zde