Poštovné, Doprava, Platba
Informace o přepravě
V našem internetovém obchodě účtujeme dopravné vzhledem k celkové hmotnosti objednaného zboží. Výslednou cenu dopravy uvidíte po vložení do nákupního košíku. Položky označené jako doprava zdarma jsou dodávány bez nákladů na dopravu - je účtována pouze hodnota zboží.
Pro přepravu využíváme služeb společnosti
Doručení je zpravidla následující pracovní den po odeslání. V den doručení obdržíte informativní SMS od společnosti Toptrans a PPL s upřesněním dodání a kontaktem na řidiče. Pokud se Vám termín nehodí, můžete si s ním domluvit jiný.
Balík PPL:
Společnost PPL vám dopraví balíky do hmotnosti 30 kg. Standardní čas doručení je následující pracovní den po odeslání zboží.
Příjemci zásilky je zaslána SMS zpráva s informací o odesílateli, o čísle zásilky a dobírkové částce. Průběh přepravy vaší zásilky je možné sledovat na internetu, viz tento odkaz
Balík Toptrans:
Společnost Toptrans vám doveze zboží malých i velkých rozměrů a to až na místo určení každý všední den 8.00–18.00. Možné je i sobotní (příplatkové doručení).
Příjemci zásilky je zaslána SMS zpráva s informací o odesílateli, o čísle zásilky a dobírkové částce. Průběh přepravy vaší zásilky je možné sledovat na internetu, viz tento odkaz
Balík Zásilkovna :
Jedná se o zásilky menších rozměrů a váhy. Zasílání je možné na výdejní místa, ale také přímo na adresu zákazníka.
Příjemci zásilky je zaslána SMS zpráva ohledně možnosti doručení/vyzvednutí zboží.
Převzetí zásilky:
Důrazně doporučujeme důkladnou kontrolu zásilky při jejím převzetí od řidiče přepravní společnosti. V případě zjištění jakéhokoliv porušeného nebo poškozeného obalu, doporučujeme zásilku nepřebírat, popřípadě sepsat přímo s řidičem přepravní společnosti na místě zápis o škodě. V případě jakýchkoli pochybností o stavu zásilky (u zboží křehké povahy vždy) doporučujeme s řidičem rozbalit a zkontrolovat zboží za jeho přítomnosti.
Je též možné převzetí zboží s výhradou, pokud z nějakého důvodu není možné rozbalení a překontrolování obsahu balíku.
U zboží velmi křehké povahy (např. infrazářiče, náhradní skleněné trubice k infrazářičům atd.), doporučujeme balík vždy za přítomnosti řidiče rozbalit a zkontrolovat jeho obsah. Neboť u tohoto sortimentu nemusí balík vždy jevit známky vnějšího poškození, aniž by nedošlo k rozbití velmi křehkého zboží uvnitř. Toto zboží doporučujeme vždy přebírat s výhradou.
Zjistí-li se poškození zásilky i přes výše uvedené až po odjezdu řidiče, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601
PPL: oznamte do 3 pracovního dne na email reklamace@ppl.cz.
Informace o platbě:
V našem eshopu jsou možné následující způsoby platby :
- na dobírku při převzetí zboží
- hotově při osobním odběru
- převodem předem na náš účet
- platba kartou
Platby kartou:
-
Platba kartou je nejpoužívanější platební metodou. Platební brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro a také platby Apple Pay a Google Pay, při nichž zákazník platí kartou uloženou v Peněžence Apple/Google.
Platební brána Comgate také poskytuje funkce opakované platby, předautorizace a zapamatování karty spojené s platbou kartou.
Více informací se dozvíte zde
Průběh platby
- Plátce v prostředí platební brány na mobilním telefonu vybere platbu bankovním převodem nebo pomocí QR kódu a následně svou banku.
- V dalším kroku plátce zvolí možnost Zaplatit v mobilní aplikaci, zobrazí se instrukce k tomu, aby v systémové liště vybral aplikaci mobilního bankovnictví.
- Otevře se aplikace mobilního bankovnictví, plátce se do ní přihlásí obvyklým způsobem (např. pomocí biometrického ověření).
- V mobilní aplikaci plátce potvrdí předvyplněný příkaz k úhradě.
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267